Home » Секцыя настаўнікаў матэматыкі

Секцыя настаўнікаў матэматыкі

 

Тэма: Удасканаленне адукацыйнага працэсу па матэматыцы праз павышэнне прафесійнага майстэрства педагогаў

Мэта: стварэнне ўмоў для вывучэння нарматыўнай прававой і вучэбна-метадычнай базы арганізацыі адукацыйнага працэсу па прадмеце ў адпаведнасці з патрабаваннямі Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, паглыбленне ведаў педагогаў па павышэнні якасці адукацыйнага працэсу на аснове выкарыстання сучасных падыходаў да праектавання і правядзення заняткаў.

Задачы:

азнаямленне педагогаў з нарматыўнымi прававымі дакументамі і інструктыўна-метадычнымі матэрыяламі Міністэрства адукацыі РБ, якія вызначаюць ідэалогію і стратэгію ў вобласці матэматычнай адукацыі; забеспячэнне матывацыі настаўнікаў на карэктаванне ўласнай педагагічнай дзейнасці ў адпаведнасці з патрабаваннямі нарматыўных актаў і тэндэнцый развіцця матэматычнай адукацыі.

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада

Пытанні для абмеркавання:

  1. Вучэбна-праграмная дакументацыя адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Матэматыка» ў 2013/2014 навучальным годзе.

Яцкевіч І.Д., кіраўнік раённага метадычнага аб’яднання

  1. Вучэбныя выданні і вучэбна-метадычная дакументацыя па матэматыцы, якая выкарыстоўваецца пры арганізацыі адукацыйнага працэсу ў 2013/2014 навучальным годзе.

Харытон В.В., настаўнік матэматыкі ДУА “Гімназія №1 г.Дзяржынска”

  1. Асаблівасці арганізацыі працэсу навучання і выхавання ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2013/2014 навучальным годзе. МЕТАДЫЧНЫЯ  РЭКАМЕНДАЦЫІ па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення.

Караневіч А.Г., настаўнік матэматыкі ДУА “Гімназія №1 г.Дзяржынска”

 

  1. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі РБ па прадмеце (2013/2014 навучальны год). Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу на павышаным узроўні ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2013/2014 навучальным годзе.                         

Борахава І.Я.,  намеснік дырэктара ДУА “СШ №2 г.Дзяржынска”

6.  Сучасныя патрабаванні да вучэбных заняткаў як асноўнай формы арганізацыі навучання матэматыцы.

Васількевіч Г.А.,  настаўнік матэматыкі ДУА “Гімназія г.Фаніпаля”

7. Сістэмны падыход да аналізу і самааналізу вучэбных заняткаў.

Прыкота Н.П., настаўнік матэматыкі ДУА “ СШ №4 г.Дзяржынска”

8.  Спецыфіка дзейнасці настаўніка пры комплексным выкарыстанні новых педагагічных і інфармацыйных (камп’ютарных) тэхналогій.

Лукша А.Д., настаўнік матэматыкі ДУА “ СШ №1 г.Фаніпаля”

9.  Вызначэнне зместу работы МА настаўнікаў матэматыкі ў 2013/2014 н. г.

 

Метадычныя рэкамендацыі

Герб i Сцяг

Оценить на Портале рейтинговой оценки качества оказания услуг
alt=“”