Тэма: Удасканаленне адукацыйнага працэсу па матэматыцы праз павышэнне прафесійнага майстэрства педагогаў
Мэта: стварэнне ўмоў для вывучэння нарматыўнай прававой і вучэбна-метадычнай базы арганізацыі адукацыйнага працэсу па прадмеце ў адпаведнасці з патрабаваннямі Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, паглыбленне ведаў педагогаў па павышэнні якасці адукацыйнага працэсу на аснове выкарыстання сучасных падыходаў да праектавання і правядзення заняткаў.
Задачы:
азнаямленне педагогаў з нарматыўнымi прававымі дакументамі і інструктыўна-метадычнымі матэрыяламі Міністэрства адукацыі РБ, якія вызначаюць ідэалогію і стратэгію ў вобласці матэматычнай адукацыі; забеспячэнне матывацыі настаўнікаў на карэктаванне ўласнай педагагічнай дзейнасці ў адпаведнасці з патрабаваннямі нарматыўных актаў і тэндэнцый развіцця матэматычнай адукацыі.
Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада
Пытанні для абмеркавання:
- Вучэбна-праграмная дакументацыя адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі пры вывучэнні вучэбнага прадмета «Матэматыка» ў 2013/2014 навучальным годзе.
Яцкевіч І.Д., кіраўнік раённага метадычнага аб’яднання
- Вучэбныя выданні і вучэбна-метадычная дакументацыя па матэматыцы, якая выкарыстоўваецца пры арганізацыі адукацыйнага працэсу ў 2013/2014 навучальным годзе.
Харытон В.В., настаўнік матэматыкі ДУА “Гімназія №1 г.Дзяржынска”
- Асаблівасці арганізацыі працэсу навучання і выхавання ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2013/2014 навучальным годзе. МЕТАДЫЧНЫЯ РЭКАМЕНДАЦЫІ па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення.
Караневіч А.Г., настаўнік матэматыкі ДУА “Гімназія №1 г.Дзяржынска”
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі РБ па прадмеце (2013/2014 навучальны год). Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу на павышаным узроўні ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2013/2014 навучальным годзе.
Борахава І.Я., намеснік дырэктара ДУА “СШ №2 г.Дзяржынска”
6. Сучасныя патрабаванні да вучэбных заняткаў як асноўнай формы арганізацыі навучання матэматыцы.
Васількевіч Г.А., настаўнік матэматыкі ДУА “Гімназія г.Фаніпаля”
7. Сістэмны падыход да аналізу і самааналізу вучэбных заняткаў.
Прыкота Н.П., настаўнік матэматыкі ДУА “ СШ №4 г.Дзяржынска”
8. Спецыфіка дзейнасці настаўніка пры комплексным выкарыстанні новых педагагічных і інфармацыйных (камп’ютарных) тэхналогій.
Лукша А.Д., настаўнік матэматыкі ДУА “ СШ №1 г.Фаніпаля”
9. Вызначэнне зместу работы МА настаўнікаў матэматыкі ў 2013/2014 н. г.
Метадычныя рэкамендацыі