Тэма: Арганізацыя адукацыйнага працэсу па фізіцы і астраноміі ў 2013/2014 навучальным годзе
Мэта: стварэнне ўмоў для вывучэння нарматыўнай прававой і метадычнай базы арганізацыі адукацыйнага працэсу па прадмеце ў адпаведнасці з патрабаваннямі Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, паглыбленне ведаў педагогаў па пытаннях павышэння якасці адукацыйнага працэсу на аснове выкарыстання сучасных падыходаў да праектавання і правядзення заняткаў
Задачы: пазнаёміць педагогаў з нарматыўнымі прававымі дакументамі і інструктыўна-метадычнымі матэрыяламі, якія вызначаюць ідэалогію і стратэгію ў вобласці фізічнай і астранамічнай адукацыі; забяспечыць матывацыю настаўнікаў на карэктаванне ўласнай педагагічнай дзейнасці ў адпаведнасці з патрабаваннямі нарматыўных актаў і тэндэнцый развіцця адукацыі па прадмеце.
Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада
Пытанні для абмеркавання:
1. Нарматыўнае прававое і навукова-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу па фізіцы і астраноміі ў 2013/2014 навучальным годзе:
1.1. Нарматыўна-прававыя акты, якія рэгулююць дзейнасць устаноў адукацыі (у адпаведнасці з патрабаваннямі Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацыі).
Доўнар М.Л., настаўнік фізікі і астраноміі ДУА «Гімназія г.Дзяржынска”
1.2. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі РБ “Аб выкладанні вучэбнага прадмета Фізіка”, “Астраномія” у 2013/2014 навучальным годзе”.
Азаркевіч А.М., настаўнік фізікі ДУА «Гімназія г.Фаніпаля”
1.3. Вучэбна-метадычнае забеспячэнне арганізацыі адукацыйнага працэсу па фізіцы і астраноміі і факультатыўных заняткаў у 2013/2014 навучальным годзе.
Сахно І.М., настаўнік фізікі ДУА “Негарэльская СШ №1”,
1.4. МЕТАДЫЧНЫЯ РЭКАМЕНДАЦЫІ па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення.
Пракапчук А.У., настаўнік фізікі ДУА «Станькаўская СШ ім.М.Казея»
2. Арганізацыя адукацыйнага працэсу па фізіцы ў 2013/2014 навучальным годзе:
2.1. Сучасныя патрабаванні да вучэбных заняткаў па фізіцы і астраноміі як асноўнай формы арганізацыі навучання.
Бікарэвіч А.Ф., настаўнік фізікі ДУА «СШ №4 г. Дзяржынска»
2.2. Спецыфіка дзейнасці настаўніка пры комплексным выкарыстанні новых педагагічных і інфармацыйных (камп’ютарных) тэхналогій.
Градавец М.М., настаўнік фізікі ДУА “Томкавіцкі ВПК ЯС — СШ”
2.3. Сістэмны падыход да аналізу і самааналізу вучэбных заняткаў.
Жураўская Л.Р., настаўнік фізікі ДУА “Наваселкаўскі ВПК ДС — СШ”
Метадычныя рэкамендацыі.